Partijen waar wij geen onbekende voor zijn
OVER ONS
Digitale transitie strategisch adviseren op c-level niveau combineren met programma management en technische implementaties direct aansturen maakt besluitvormers beduidend minder kwetsbaar voor argumenten van hun telefonie leveranciers en electro technische installateurs. Het draait om kennis en het juiste kennis netwerk inzetten. Niet om deze expert alleen!
ONZE DIENSTVERLENING
De combinatie van jarenlange ervaring in Telecom, ZorgOproep en toegangsverlening en Cloud migratie management met operationele technische know-how, maakt dat digitale transformatie besluitvorming eenvoudig op Jip-en-Janneke termen uitgelegd kan worden . De directe aansturing van Microsoft Solution Partners en electro-technische installateurs op basis van inhoudelijke kennis en ervaring elimineert de bull-shit factor en onnodig hoge nota’s voor levering en support.
MAAK UW KEUZE
Navigeer digitale transitie uitdagingen op het vlak van bedrijfstelefonie en toegangsverlening met de hulp van je eigen ervaren eXpert op afroep aan je zijde.
Kapitaliseer op innovatie met een eXpert die nauw contact onderhoud met leveranciers en markt trends als eerste volgt.
Haal voordeel uit de cloud platformen dat wij in eigen beheer hosten voor bedrijfstelefonie en toegangsverlening systemen.
Geniet van een eXpert aan je zijde die leverancier systemen en cloud APP’s actief monitored en storingen reeds opmerkt en rapporteert, alvorens medewerkers en bewoners klagen.
KNOWLEDGE CENTER
Cloud migratie met hybride werken is een actueel thema bij de meeste RvB’s van ziekenhuizen en zorginstellingen. De cloud migratie wordt ingegeven door partijen als Microsoft met sterke initiatieven zoals Cloud for Healthcare om statische on-site ECD’s (Epic, HiX etc..) te migreren naar dynamisch, mobiel en in real-time. Cloud techniek kan soms overdonderend overkomen als…
Ben je van plan om als volgende stap zakelijke telefonie te migreren naar Microsoft Teams Phone, of zit je middenin de transformatie naar Teams Phone? Heb je in dat geval al nagedacht over de noodzaak om bij calamiteiten op locaties waar personeel zich bevindt de juiste Teams 112 beleidsregels op te zetten? De kans is…
Veel organisaties met Skype for Business on Prem installaties hebben de stap nog niet gezet, ondanks dat Microsoft aangekondigd heeft per 1 Jan 2024 te stoppen met ondersteuning van deze bedrijfstelefonie variant […]